piątek, 17 października 2014

Złota, polska...

Witajcie Kochani :)

Bardzo dziękuję Wam za tak liczne ciepłe komentarze dotyczące metamorfozy doniczki :) Motywują mnie one do wykonywania kolejnych prac i poprawiają nastrój kiedy taka słota za oknem...

Za mną bardzo ciężki i pracowity tydzień... z powodu choroby kolegi musiałam pracować w tym tygodniu prawie po 12 godzin dziennie :((((( Masakra! Wracając do domu po prostu padałam... zaglądałam na moment na Wasze blogi, ale nie miałam siły zostawić śladu... obiecuję jednak, że to nadrobię! :) Mam nadzieję, że przez te dwa dni naładuję akumulatorki na kolejny tydzień! Niestety w związku ze zmęczeniem musiałam zmienić plany na weekend, ale Aniu - co się odwlecze to nie uciecze! :)

Przez cały tydzień nawet przez myśl mi nie przeszły jakiekolwiek robótki... ale w zeszłą niedzielę wybrałam się na jesienny spacer (pogoda jeszcze dopisywała), z którego przyniosłam trochę skarbów i zrobiłam dwa świeczniki. Fajnie dodają kolorków w pokoju!

I jeszcze kilka zdjęć ze spaceru :)

10 komentarzy:

  1. No Dziewczyno... dałaś czadu :) Te zdjęcia są niesamowite, niezwykłe kolory.
    Dekoracje urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie te kolory, jesień byłaby czasem nie do zniesienia:) Piękne zdjęcia i prześliczne kompozycje roślinne!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia a świeczniki zachwycająco jesienne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, u nas jest podobnie :) A te świeczniki super - uwielbiam takie naturalne dekoracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną złotą jesień ujęłaś:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny stroik!!! taka właśnie kolorową jesień lubię...szaro- burej listopadowej nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taką kolorową, pogodną jesień. A jesienna kompozycja ślicznej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jesienne widoki - aż miło popatrzeć! Stroik cudny - świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie udało Ci się uchwycić jesień, świetne zdjęcia: )

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz