sobota, 21 marca 2015

Pisanki, karteczka i... komórki do wynajęcia :)

Witajcie :)

Dziś na blogu pierwsze tegoroczne pisanki :) Były już u mnie karczochy, był sznurek, przyszedł czas na pisanki materiałowe :) Dzielone na cztery. Podczas zakupów w jednym ze sklepów zamówiłam sobie torebkę próbnych materiałów - świetnie się tu sprawdziły! Początkowo pisanki miały być do powieszenia, ale chyba lepiej wyglądają z kokardką na górze, jak myślicie?
Powstała też wiosenna karteczka dla mojej Kuzynki, która dziś kończy 25 lat. Kartka - parawanik. Na różowej kartce znajdą się życzenia a w kieszonce z różą drobny upominek :)
A w ogrodzie kolejne krokusy rozwijają pąki! A pszczółki już pracują! Gdy zobaczyłam je w kwiatach od razu na myśl przyszła mi zabawa "komórki do wynajęcia" ;) Chyba nie będzie już zimy!!!

Pozdrawiam Was gorąco w ten wiosenny dzień!

26 komentarzy:

  1. Przepiękna ta karta a jajeczka słodkie sa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jajka :) Ja już chyba 3 lata się przymierzam do takich materiałowych, a efekt jest taki, że nawet materiałów żadnych nie mam, więc chociaż nacieszę oczy tymi Twoimi :) Kartka jest naprawdę super, taka wiosenna i radosna :) Ja pszczółek jeszcze nie widziałam, ale chyba pójdę się jutro rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też długo się przymierzałam do takich pisanek, ale dopiero zakup w tym roku skrawków materiałów umożliwił zrobienie ich! A karteczka taka właśnie miała być :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jakie piękne jaja! Cudne! Karteczka też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jajeczka, zdjęcia sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te materiałowe pisanki ładnie się prezentują z tą kokardką. Karteczka urocza i jest też kieszonka, pomyślałaś o wszystkim. U mnie jeszcze pszczółek nie widać tylko tulipany i krokusy próbują wydostać się z pod ziemi. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kieszonka była potrzebna na prezent ;) A u mnie krokusy w pełnym rozkwicie, opanowane przez pszczółki! A tulipany już za moment też rozwiną pąki, szczególnie, że dziś pada... Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Prześliczna ta kartka. Obejrzałam z uwagą wszystkie szczegóły - perfekcyjnie dopracowana, jesteś mistrzynią:-)
    Materiałowe pisanki rownież doskonałe. Są szyte i wypychane, czy materiałem obszywane na gotowej bazie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pisanki to jajka styropianowe, ponacinane i w te nacięcia wciśnięty materiał :) Praca lekka i przyjemna...

      Usuń
    2. O, to bardzo ciekawy sposób jest! Dzięki za wyjaśnienie:-)

      Usuń
  7. Piękne :)
    Też mam nadzieję, że zimy już nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jaja, ładnie im w miseczce :)
    Motyl na kartce wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajka są super;) kartka też;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające jajeczka i te kwiatki jakie cudne...

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz Ty dziewczyno zdolne ręce, nie tylko Twoi pacjenci to odczuwają... na szczęście można też popatrzeć !

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz