sobota, 12 sierpnia 2017

Album po raz drugi :)

Witajcie!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i burze nie dały się Wam we znaki... u nas na szczęście było spokojnie. 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem, który poczyniłam. Jest bliźniaczo podobny do poprzedniego, ponieważ zamówiła go ta sama osoba, a albumy były prezentem dla dwóch przyjaciółek. Po raz kolejny więc nie ma w nim wielu ozdób, jedynie kilka napisów, dwie kieszonki oraz koperta na zdjęcia.

Przygotowując zdjęcia do opublikowania, znalazłam w folderze dwa następne albumy i powiem Wam, że sama byłam w szoku jak duża jest między nimi różnica... ale to niebawem ocenicie sami.
Pozdrawiam Was cieplutko i pędzę trochę Was wirtualnie poodwiedzać :)

19 komentarzy:

  1. Im człowiek częściej i więcej robi , to lepiej wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są w albumie najważniejsze ,czasami trudno je wpasować jak album jest konkretnie i bogato ozdobiony :-D A tu zamawiająca osoba nie będzie miała problemu ;-D Piękne papiery na ściankach :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marzy mi się jednak zrobienie albumu "na bogato", ale dojdę i do tego ;)

      Usuń
  3. Kolejny świetny album, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, bardzo wysmakowany i dobrany kolorystycznie album.
    Uściski, Agusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Ja jakiś czas temu robiłam album na zdjęcia, niestety nie wyszedł mi tak, jak bym tego chciała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie poddawaj się, trening czyni mistrza! :)

      Usuń
  6. piękny i kolorystycznie, i w precyzji wykonania! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawał dobrej roboty! Bardzo lubię albumy... oglądać i robić też :) Brawa dla Twojego!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te albumiki . Proste ale bardzo eleganckie, każda strona przemyślana. Będą cudnym prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! :) Miło mi czytać takie słowa.

      Usuń
  9. Piękne kolory i super estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny super album. Taki na bogato kiedyś też zrobisz 😃

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz